dagelijks geopend | Wilhelminaplein 10 | 5961 ES Horst | T 077 397 1224 | E contact@blok10horst.nl
geopend 11.30u – 22.00u (di vanaf 10.00u)
Wilhelminaplein 10 | 5961 ES Horst
Met de Blok 10-spaarpas kunt u punten sparen voor extra voordeel en leuke verrassingen.
Een exclusief voordeel voor u als vaste gast!
Punten kunnen gespaard worden bij eten en drinken (bij betaling na bezoek).
Uitgezonderd zijn:
Per bestede euro ontvangt u 1 punt. Punten sparen kan per keer vanaf 5 punten. Minimale besteding is dus €5,- en 100 punten zijn €5,- waard.
Vanaf 100 punten kunnen de punten worden verzilverd. U kunt kiezen uit een cadeaubon van €5,- of een korting van €5,- op uw volgende besteding. U kunt ook doorsparen tot een groter puntentotaal.
Elke spaarpas heeft een unieke barcode. Via de site kunt u altijd bijhouden hoeveel tegoed er op de spaarpas staat. De spaarpas is aan te vragen als een bankpas of een mobiele app. Beiden werken hetzelfde.
Gesplitste rekeningen en gesplitste spaarpunten zijn alleen mogelijk als de drukte dit toelaat. Indien dit niet lukt vanwege drukte, dan is er per tafel slechts één rekening mogelijk en kan er slechts één persoon de spaarpunten bij laten schrijven.
Log in om uw actuele spaarpunten te bekijken:
Registreer uw pasnummer en controlegetal:
Door het in gebruik nemen van uw blok 10 spaarpas verklaart u kennis genomen te hebben van onze algemene voorwaarden en hiermee akkoord te gaan.
U kunt sparen bij blok 10 voor punten. Na het nuttigen van spijs en/of drank laat u de spaarpas/app scannen bij het afrekenen. De punten worden op dat moment toegekend. De blok 10 spaarpas blijft ten alle tijden eigendom van blok 10, de spaarpas is geen betaalmiddel.
Punten worden bijgeschreven na betaling van genuttigde consumpties. Uitgezonderd hiervan zijn: horster horeca munten – uitgaansavonden (al dan niet met live muziek) – carnaval – op maat gemaakte offertes (bruiloft / bedrijfsfeest etc). Er kunnen ook extra punten worden gespaard door likes op facebook en het delen van berichten/evenementen (5 punten).
Indien de drukte het toelaat en tafels rekeningen gesplitst willen afrekenen kunnen punten gesplitst op pasjes worden toegekend. Dit beslist altijd de bediening! Indien dit niet mogelijk is vanwege drukte: per tafel 1 rekening en 1 persoon kan spaarpunten bij laten schrijven.
Per bestede euro ontvangt u 1 punt. 100 punten is 5 euro waard. Bijschrijven van punten kan vanaf 5 punten (dus bij een minimale besteding van 5 euro). Heeft u een saldo van 100 punten of meer bereikt, dan kunt u punten gaan verzilveren.
U kunt kiezen uit een kadobon van 5 euro, of een korting van 5 euro op uw volgende bestelling. U kunt ook doorsparen en gespaarde punten gebruiken voor speciale acties bijv. kortingen op entree bij live muziek of exclusieve aanbiedingen van drankjes of gerechten tijdens bepaalde periodes. (punten worden NIET toegekend aan actieartikelen) Houdt u de acties dus goed in de gaten via facebook of de site. Kijk voor het maandoverzicht op onze site.
Gasten kunnen een spaarpas aanvragen waarmee deelgenomen kan worden aan het spaarprogramma. Wij vragen u een aantal gegevens in te vullen en koppelen zo uw gegevens aan de de unieke barcode van de spaarpas/app.
In geval van verlies, diefstal of beschadiging kunt u een nieuwe spaarpas aanvragen. Wij zullen de oude pas blokkeren en het tegoed overzetten op de nieuwe pas.
Redenen om een spaarpas van blok 10 aan te vragen: